Senaste:

 

Låt du hörde: Fix you av bästa Coldplay
Film du såg: Springbreakers på bio i Skottland
Mat du åt: Ett äpple
Kram: Rebecca när vi sa hejdå i skolan
Puss: Dränkte mina småsyskon med pussar igår efter att inte ha sett dem på en och en halv vecka 
Känsla: Nöjd, det är fredag lixom haha
Bråk: Min syster förmodligen
Resa: Franska rivieran i augusti
Glädje: Ska träffa två kompisar imorgon som jag har saknat
Längtan: Till veckorna innan sommarlovet, alla studentskivor och fester
Dröm: Säkert någon om att Harry Styles insåg hur kär han egentligen är i mig hahha
Personen du träffade: Klara, träffades på tåget
Person du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Ida när vi fuskade på tyskan
Gången du var utomhus: För en timme sedan när jag gick hem från tåget
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min födelsedag i November tror jag, mina föräldrar är skilda men har på senare tid blivit värsta buddies haha, skönt

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback