Back to school.

På måndag rullar det igång igen, vardagen, skolan och rutinerna. På måndag börjar jag på en helt ny skola, med helt främmande människor i en ny stad. Rutinmänniska som man är så tycker jag att det ska bli skönt att komma igång igen, men jag börjar bli väldigt nervös desto närmare skolstartsdagen jag kommer, inte så konstigt kanske eftersom jag kommer att vara helt ny. 
 
Nu efter sommarlovet börjar hösten, vilket innebär höstkläder, vilket innebär nöjd Nanna. Är inget stort fan alls av sommarkläder och längtar tills ma kan klä sig i lager på lager. Jag är sugen på att klä mig som i kollaget jag slängde ihop ovan. Känner för att matcha höstårstiden genom att klä mig i olika nyanser av grått, blått, svart och ännu mera grått, låter som ljuv musik i mina öron. 
 
Påtal om skola så ska jag försöka spendera hela dagen med att plugga, får se hur det går..
xoxx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback