Hard work work.

Hej babes, long time no see.. men nu är jag här igen! Anledningen till det är att jag inte har väldigt mycket i skolan nu, bara denna vecka har jag tre prov och en stor inlämning till söndag, tyvärr har jag därför fått prioritera skolan denna vecka. En annan sak är att jag inte har så mycket att blogga om, vet inte vad ni vill läsa, skriv om det är något ni vill se mer av! (Snälla haha) Har förövrigt haft en superhärlig onsdag faktiskt, vanlig, men härlig: skola, god lunch, lite shopping, träffade Elin i några timmar, tacomys med mamma, och nu plugg. Sitter just nu och tittar på en debatt som handlar om vetenskap och religions relation, trots att religion är mitt favoritämne så känner jag mig halvpepp att titta på den just nu..haha

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback