Next Year.

 

Året börjar lite mot sitt slut, hur känner ni inför det? Själv är jag positiv, nytt år = ny start innebärande nya möjligheter. 

År 2013 har gått upp och ner, gråtit en del men skrattat ännu mer, förlorat kompisar, men funnit fler nya härliga. 

2014 ska bli det bäst året hittills, jag vet man ska inte ha för höga förväntningar, men varför inte, det är klart man ska gå in med den bästa inställningen till saker, speciellt mitt nya år som jag till stor del själv påverkar!

 2014 vill (inte måste eller ska) jag: 

- Uppskatta det jag har 

- Spendera mer tid med mina fina vänner

- Satsa på skolan

- Träna

- Umgås med min underbara famij 

- Vara allmänt mer spontan (detta har jag faktiskt förbättrat mycket detta året)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback