Home is wherever I'm with you.

   
 
 
 
 
 
   
 
Idag är första dagen so jag använder min dator sedan jag kom hit, skönt ibland. Igår spenderades hela dagen på Horseshow där vi tittade på tävlingar och shoppade lite, visar kanske sen! Kände mig förövrigt tvungen att dela med mig av dessa bilderna, de är så inspirerande. Det är inte långt kvar tills vi flyttar och jag längtar så till att få inreda ett nytt rum, och jag kommer definitivt ta inspiration från bland annat dessa underbara bilderna. (Ett beroende jag har är inredning, nästan roligare än kläder... Har en hel mapp på datorn där jag samlar bilder).
 
Nu ska jag snart sticka ut och springa en runda, det var nämligen väligt längesedan sist hehe
Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback