Last day.

 

//Klänning-Vila//Skärp-Secondhand//

Skärpet på bilden köpte jag faktiskt i fredags när jag var i båstad med Elin, Annie och Anna. i hittade en hyffsat stor secondhandbutik inne på en liten gata. Blev förälskad direkt när jag såg skärpet! Mina kompisar trodde seriöst att jag skämtade när jag sa att jag skulle köpa det haha, men nädå, ut ur butiken går jag helnöjd med vad jag nu kallar mitt horskärp! hahaaha

Idag är det torsdag vilket innebär att det är sista surflektionen idag..känns tråkigt eftersom nu börjar man bli bättre vilket gör det roligare. Aja, vi har ju tillgång till att använda brädorna en gång i veckan hela sommaren så det blir nog bra! 

Igår när jag kom hem efter surfningen somnade jag som en stock i två timmare och käkade sedan kvällsmat. Vid halv nio kom Elin och Matilda hit och vi tittade på filmen Savages som jag tycket va ganska bra faktiskt, lite konstig kanske haha. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback