Life.

Halloj! Long time no see! Eller såg nu att det faktiskt bara var två dar sedan jag tittade in sist, känns som mycket längre. I fredags va jag kass men sedan åkte la familia till Höllviken, Falsterbo horseshow startade nämligen i lördags och håller på hela veckan. Vårt hus här är fullt av kompisar och alla syskon som jobbar på horseshow. Både i lördags och igår låg några av oss på stranden och idag ska vi dit igen, steeek. Igårkväll var vi på Mercedes VIP kväll på horseshow området som mina föräldrars företag va inbjudna, trevligt, måååånga steekiga gubbar, god mat, liveartister och realiserande av nya bilar. Vid tio åkte vi hem till huset där de andra hade lite afterwork som vi hängde på haha, perfekt sommardag och kväll med superbra väder!

Nu ska vi sticka till stranden igen! Puss
(Bilden är förövrigt inte min, såg den på instagram och tyckte bara det såg så gott ut så tänkte läska er också.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback