So long.

Hej hej! Nu har jag varit här i drygt en vecka och börjar längta hem lite. Saknar kompisarna och alla mina saker och att springa mina vanliga löparrundor. Hittar inte så bra här så springer bara vilse haha. Idag är det lördag, men i och med att man är ledig och att vi har haft folk här varje dag och gjort saker hela tiden, så känns det som att alla dagar är helgdagar. Det är lätt att dagarna flyter ihop med varandra. Är kanske lite konstig men det passar inte riktigt min personlighet hehe, fungerar bäst när saker är strukturerade och planerade, rolig brud man är liksom haha.

Imorgon ska vi till Båstad och kolla på alla finalerna i tennis. Kan inte jättemycket om just tennis men älskar all sorts sport så det blir nog kul. Sen är det ju inte bara tennis som gäller i Båstad precis;))

Saknar btw min syster Klara jättemycket nu... Men på tisdag är hon hemma igen, längtar!! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback