Jun. 29, 2013

   

Denna snygga tändare är köpt i Thailand förra året, synd bara att jag inte har jättestor användning av den eftersom jag inte röker. Annars då, vi åkte till vårt hus här i Höllviken igår efter jobbet. Vädret har varit urkasst ända fram tills nu då solen börjar komma fram lagom till kvällen... så dax haha. Men vi har inte lidit av regnet, snarare tvärtom för vi stack nämligen och kollade lite affärer här omkring och jag gjorde många fynd! Supernöjd! Ett par skor, en tröja och ett par Odd Molly trosor fick hänga med! Tänkte fota det och visa er lite senare.
När vi kände oss nöjda med shoppingen åkte vi till huset och jag stack ut och sprang 7.3 km i regnet, känner mig duktig! När jag kom tillbaka hade våra gäster som ska spendera natten här hos oss kommit och vi fikade. Nu sitter jag nyduschad i sängen och tänkte sätta på ett avsnitt Keeping up with the Kardashians!
See You!
 
 
 
  
 

 

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback