Moschino

Torsdagen är nästan över, bara min favoritdel kvar, Hela England bakar haha! Lång dag i skolan med ett psykologiprov som äntligen kan checkas av på veckans to-do-list. Älskar förövrigt att göra listor, om allt, men framförallt om vad jag behöver göra på dagen. Idag stod bl.a. Prov, springa och redovisning på listan, skönt att nu kunna sätta check, check, check!

Ville förresten visa en av mina favoritväskor! Väskor är en av mins stora laster och jag har alldeles för många! Detta är en jättegammal som jag har fått av mammi. Det är en fake Moschino från Turkiet som hon köpte när hon va ung. Den är i en konjakbrun (bilderna ger inte färgen rättvisa) och är i äkta läder. Använder den allt för sällan men är väldigt rädd om den eftersom den är så gammal och sliten. Målet är att i framtiden kunna köpa en äkta!

Puss och kram nu ska jag snart gå ner till la familia!

 

 



Väskan var jätte fin! Men blev helt kär i shortsen bakom;) sjukt snygga!

Kram

Svar: Tack! London, puss
Nanna Selén

2013-05-24 | 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback