Nr 177 Miami Blue

Vilken skön dag! Har varit ute 2/3 av dagen. Var i trädgården där jag hjälpte Richard med att kratta och fixa lite, låg och solade i någon timme och bara njöt av solen. Dock känns det i kroppen efter gårdagens lyckade Valborg! I och med att jag är ledig från skolan idag så känns det som att det är söndag, men icke sanicke. Det blir en kort skolvecka, bara torsdag, sen en kort dag i skolan på fredag!

Detta är min mammas underbara klocka från Kyboe som jag är extremt avundsjuk på. Bilden visar inte riktigt men den är verkligen gigantisk vilket jag älskar. Är helt insnöad på färgen ljusblå så mina naglar är klädda i färgen bara för att matcha när jag går runt med klockan och låtsas den är min haha! Kyss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback