Rise and shine.

Tjenixen! Redan varit vaken ett par timmar.. Är EXTREMT morgonpigg och när jag väl vaknar är det kört för mig att somna om igen, bra ibland men oftast väldigt drygt... Ända gångerna jag kan sova till typ nio, halv tio är om jag har varit på fest kvällen innan.

Stack i alla fall ut och sprang. Sprang längst stranden och ut på piren och sen tillbaka. Skönt! Har två olika rundor hemma som jag brukar variera mellan men det är kul att byta lite miljö och underlag! Hemma brukar jag springa längre men det var ändå fett jobbigt att springa i sanden, värsta terrängen/ död tjej.

Ska snart förbereda lite frukost på sängen till mig kära mor, mors dag idag ju! Hon ska få presenterna imorgon när alla vi syskon är samlade! Glöm inte att gratta era mammisar! Utan dem hade ni inte funnits.... Öh da
Kyssar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback