Strawberrys

Hej finisar! Ligger just nu i min säng och äter dem första svenska jordgubbarna för året! Så goda! Dagen har varit rätt lugn, började med att jag skrev engelska np uppsats imorse, känner mig dock inte alls nöjd tyvärr.

Slutade tidigt så tog en kort fika med Hanny sen åkte jag hem. När jag kom hem var fortfarande våra städare här så jag lade mig en stund i trädgården och stekte lite samtidigt som jag lyssnade på podcasts, älskar dem!

Efter maten stack jag ut och sprang en lång och skön runda, inget slår känslan efter ett träningspass! Ska snart lägga mig tror jag (vild fredag), är helt död! Taggar för en riktig plugghelg, känner att jag måste ta tag i allt jag bara har skjutit upp. Puss så länge!



åh vad gott!

2013-05-04 | 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback