Different, but fab


Denna onsdag har varit annorlunda men absolut rolig! Dagen började med en go sovmorgon följt av dagens enda lektion, matte. Efter att den slutade åkte jag hem till Matilda som hade studiedag idag, hemma hos henne var vi faktiskt flitiga och gjorde lite läxor. Vid halv tre åkte vi in till Lund där vi såg....trumvirvel ... Catshing Fire! Jag verkligen älskade den, tyckte till och med att den var bättre än The Hunger Games Filmen, men såklart slår inte filmerna böckerna (om ni inte har läst dem, gör det)! Efter bion gick vi och åt middag innan jag tog tåget hem. Vårt internet dampar vilket gör att uppdateringen blir som den blir..:( ska förmodligen åka till skolan tidigt imorgon, trots vår inställda första lektion, för att kunna göra lite religion som jag på grund av det ickefungerande internetet inte kan göra hemma, lagom drygt! Aja, nu ska jag gosa ner mig i sängen med en bok Matilda gav mig i födelsedagspresent, HS, here i come (Matilda du lär va den enda som fattar hehe), puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback