Dull lips.

 
Hur fab är inte Dakota Fannings matta läppar, blir sjukt sugen att köra på ett par liknande nästa fest! 
BTW förlåt för den usla bloggningen i helgen men jag har inte varit ensam en sekund! I fredags kom jag hem efter en lång skoldag och åkte direkt till gymmet, var där 1.5 h, kom hem och käkade framför Idoll med familjen. Efter en stund åkte jag hem till Maja och "tittade" på fotbollen, okej vi snackade mest haha. Hela lördagen bakade och lagade jag flera ton mat till kvällen, jag hade nämligen födelsedagsmiddag för 18 brudar! Skit kul verkligen. 
På söndagen åkte jag lagom pigg hem till pappa där jag blev firad av pappas sida av släkten. Däckade redan kl sju och sov sedan till klockan väckte mig imorse kl sju haha, trötttjej.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback