Fathersday!

  
Tjolahopp! Hann tyvärr bara kika in en gång igår för jag höll på med annat hela dagen. Åkte iväg med mamma på morgonen och ordnade med ärenden som skulle fixas till lägenheten, och speciellt saker till min garderob. Allting börjar äntligen falla på plats nu och jag känner mig extremt hemmastad för att bara ha bott här så kort tid. På kvällen åkte i alla fall hela familjen till min moster där kusinerna var oh vi firade alla höst- och vintermänniskors födelsedagar med paket, skratt och godmat, perfekto. 
Idag ska jag åka hem till pappi i lilltown och sitta i en idrottshall för att heja på min lillasyster som ska kötta fotboll hela dagen, söndagsunderhållning på hög nivå! 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback