Malmötown.

 
 - Tycker att det är jättejobbigt att smsa, ring mig! haha
- Älskar skaldjur, i alla slag, definitivt en av mina favoritsaker att äta
- Prickigt är ett av mina favoritmönster
- Känner mig av någon anledning väldigt skoltrött just nu
- Lyssnar på podcasts nästan varje dag när jag ska sova
- Åker till Prag om mindre än hundra dagar (Amanda kan den exakta räkningen haha)
- En dröm jag har är att flytta utomlands ett par år efter gymnasiet
- Tycker väldigt mycket om (ögonbryn), de har verkliget betydelse, ett par fina ögonbryn kan förändra ett helt ansikte
- Fräknar kan vara väldigt fint på andra, men jag tycker inte om mina egna
 


Exakt 95 dagar :D

Svar: aaaaa!
Nanna Selén

2013-11-14 | 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback