Beige.

 
Tjenixen! Jag är hemma sedan en stund och sitter just nu i sängen och glor lite på Youtube- videos. Har blivit mitt nya stamställe att hänga på den hemsidan, kan spendera timmar genom att titta på musikvideos, auditions från amerikanska eller brittiska x- factor/ the voice, intervjuer med kändisar, dokumentärer, tutorials... och listan fortsätter haha. Ibland är mitt liv riktigt socialt känner jag haha. Nä, jag ska faktiskt vara social om en liten stund för då kommer som jag nämde imorse, Amanda hit och för första gången någonsin ska jag gå och fixa naglarna.  Har velat göra det länge och när vi fick hem en rabattkupong till en nagelstudio här vid Caroli igår, så kände jag att det va dags! Har låtit mina naglar växa ett tag så dem är därför hyfsat långa så jag vill förmodligen bara göra gelé på dem, är sugen på svart! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback