Change.

 
Är så himla trött på mitt utseende för tillfället och behöver göra något kul känner jag, och det genast! Var extremt nära att göra blå dip dye för något år sedan innan det blev extremt hypeat, hade snackat med frisören och allt, men sen fegade jag ur? Varför?! Sen har jag inte velat göra det efter det eftersom det blev så vanligt. Men nu vill jag göra det igen, antingen bleka topparna EXTREMT ljusa, nästan vita, eller så vill jag göra dem mörkblåa. Det kliar i fingrarna just nu kan jag säga, funderar på att springa och köpa blekning nu hehe, en spontanare sådär en onsdagseftermiddag! Ska ringa och snacka med mamma nu direkt, vet dock redan vad hon tycker hehe..;))
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback