.

 
 Hej! Idag händer det mycket!. Som ni såg så färgade jag håret igår, ni får se lite senare om ni har tur;) Ska gå ner till gymmet nu en stund, tänkte köra lite annorlunda övningar idag. Har verkligen börjat tycka att det är träna är kul igen, jag som förr hatade gym, njuter verkligen av att hänga där nu. Älskar också att verkligen känna hur musklerna i kroppen får jobba och hur man sedan snabbt efter känner att träningsvärken börjar attakera haha. Hoppas på att se lite resultat om några månader!
Efter träningen ska jag snabbt hem och duscha för sen har jag sminkning bokat på Makeupstore kl elva, följt av lunch med mamms. Sen ska jag hinna hem och plugga lite innan jag ska möta Elin i Lund en stund innan vi ska hem och käka middag hemma hos Anna ikväll med ett gäng goa gubbar (läs på göteborgska). 
Puss, ses under dagen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback