Heaven on a plate

Efter en hel dags konstant pluggande igår var jag värd en paus. Mamma hade tidigare i veckan bokat bio och vi åkte och såg filmen om Monika Zetterberg. Trots att jag aldrig har hört speciellt mycket på jazz, eller hört henne specielt mycket, var filmen jättebra, rekomenderas! Efter bion vid åttatiden åt vi en mysig söndagsmiddag på Grand hotel. 
Jag åt pumpasoppa för första gången i mitt liv. Den var extremt god och krämig, detta är definitivt en rätt jag kommer att äta fler gånger.                             
Söta mammi! Hon och Richhard valde Grands specialite, nämligen köttbullarna.
 
Klara åt en annan klassiker, räkmacka.
               
Möms! 
 
Den vackra inredningen. Insidan av hotellet är jättefint, men inget slår dess utsida.
 
                                     
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback