Hide and Seek.

 
 
Hittade en lista på lite roliga frågor, så nu kör vi de första 20, sen kommer dem andra senare!
 
1. what are you looking forward to?
Min födelsedag!
2. is there anyone who can always make you smile?
Mina syskon.
3. is it hard for you to get over someone?
Ja det är det nog, har nämligen väldigt svårt för att bli kär vilket gör att när jag väl blir det så blir jag verkligen det ordentligt.
4. what was your life like last year?
Förvirrande.
5. have you ever cried because you were so annoyed?
Definitivt.
6. who did you last see in person?
Mamma och Richard.
7. are you good at hiding your feelings?
Väldigt, visar bara känslor för dem som står mig väldigt nära.
8. are you listening to music right now?
Haha ja jag lyssnar alltid på musik, just nu går Eminems låt "Survival" på repeat.
9. what is something you want right now?
Kaffe. 
10. how do you feel right now?
Glad, nöjd, väldigt härlig känsla.
11. when was the last time someone of the opposite sex hugged you?
I förrgår tror jag.
12. personality description
Konstig humor, creativ, snäll, ärlig
13. have you ever wanted to tell someone something but you didn't?
Yepp.
14. opinion on insecurities.
Vi alla har dem, själv har jag extremt dåligt självförtroende.
15. do you miss how thing were a year ago?
Nä, känner att livet är bättre än länge just nu!
16. have you ever been to New York?
Nej tyvärr! Mitt drömresemål just nu!
17. what is your favourite song at the moment?
Depth Over Distance - Ben Howard
18. age and birthday?
96a, 13 november
19. description of crush.
Gorg.
20. fear(s)
Att förlora någon jag älskar. Råttor.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback