Just nu i min interiörmapp.

 
 
 
 
 
 (Några av alla interiörbilder jag har lagt i en mappa på datorn. Nycklarna till lägenheten är våra sedan sen vecka och nu håller den på att bli målad och slipad. Om exakt en vecka kommer min säng inte att stå i en liten förort, om en vecka flyttar jag till stan!)
 
Förlåt för den lite haltradiga bloggningen men det är så myckt just nu. När denna vecka är klar kommer jag att ha haft 4 prov, två redovisningar, tre inlämningar de senaste två veckorna, puh jag längtar redan till helg (även om jag måste plugga till ett mattprov jag har nästa tisdag.) Igår efter skolan pluggade jag innan jag var på skisskursen, den är jätterolig men tyvärr tar den hela måndagskvällen och jag var inte hemma förän kvart över nio. MEN mina vänner nu kommer en rolig grej! Igår när jag kom hem bokade jag en resa till PRAG på sportlovet!!!!
Idag slutar jag egentligen ett men får vara kvar för vi har klassfoto kl två, tjejen har flyt hehe, nja. Efter det ska jag träffa min kära broder som ville ha smakråd för han ska handla nya jeans. Sen ska jag försöka klämma in en halvtimme på löpbandet idag, behöver det för att tänka på något annat än läxor.
Lovar bättre bloggning snart, puss!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback