Peace is respect for other being different.

 


Gårdagen var fullrulle från åtta på morgonen med geografipro - möte med en scientolog i scientologkyrkan - supermysig tapaskväll hos Matilda med massor av trevliga människor!
Tyvärr har inte denna dagen varit lika kul och händelserik. vaknade up med huvudvärk = dagen är dömd till att vara misslyckad. Sov hela förmiddagen, sen tog jag mig faktiskt i kragen och gjorde en powerpoint till en redovisning jag ska hålla på måndag, samt pluggade tyska glosor till provet på tisdag. På eftermiddagen sov jag fyra timmar till, vaknade lagom till kvällsmat och nu sitter jag här och pluggar... Gud va trevlig lördagkväll!
Två bilder som kan sammanfatta min dag. (Sorry för neg. inlägg)
Hörs imorgon för lite roligare inlägg, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback