Workout.

 
Hejsan alla fina, hoppas ni njuter av er första höstlovsdag, för det gör definitivt jag. Vaknade tidigt imorse (kl sex...), så himla typiskt att jag gör det när jag har lov. Bestämde mig för att göra det bästa av det och gjorde min favoritfrukost bestående av havregrynsgrön med extra salt i vattnet (beroende av salt hehe) och såklart en stor kopp svart kaffe! Åt frukosten framför det nya Keeping up with the Kardashian avsnittet, gud den familjen är för ball. 
Kom hem från gymmet efter ett svettigt cykelpass för ungefär en timme sen, gick inom Ica påvägen hem för att handla lunch som jag precis har tryckt i mig. Planerna för dagen = nada, soft värre, nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen.
Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback