EGO x3

 
Redan onsdag! Men idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa mammas födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra!
Har varit födelsedagsfirande hela morgonen här hemma, älskar att fira andras födelsedagar, nästan roligare än att fira sin egna! Ska gå till tåget om fem miuter för att åka till skolan. Har en kort skoldag idag ? att vi ska gå på "rundvandring" i stan efter lunch vilket ska bli kul! Efter skolan väntar plugg och ett besök hos sjukgymnasten som ska kolla mina käkar eftersom jag får migrän så ofta? Random jag vet haha! Sen tänkte jag ta en snabb PW innan hela familjen ska äta på Grand ikväll för att fira mamsi! Fullspäckad dag men det gillar jag. 
Pöss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback