Me.

10 saker jag älskar

- Min fina familj

- Ett genuint skratt

- Dansa

- Mina udda, vackra och underbara vänner

- LEOPARDMÖNSTER

- Resa och upptäcka nya saker, människor och platser

- SHOPPA

- Träna

- Att inspirera och dela med mig av mina ideer 

- Att känna mig bekymmerslös 

- Överraskningar  

(Mys+leobralls=oslagbar kombo)
 
3 saker som finns på min do-before-you-die-list 

Inspirera

- Resa till Japan

- Bli förälskad 

5 saker jag ser fram emot

- Flytten!

- De kommande 2 åren på min skola. Att vara sjukt lycklig och stolt tillsammans med mina klasskamrater på studentdagen.

- Träningssäsongen jag står inför. 

- Kallare väder - Snö, päls och julafton, kan inte bli mycket bättre

- Upptäcka världen

 10 saker jag hatar 

Att jag har svårt för att leva i nuet

- Fördommar och orättvia

- Att raka benen

- Råttor

- Sjukdomar 

- Skitsnack

- Sena tåg

- Kallt kaffe

- Dåligt internet! Dagens ungdom hehe

- När outfiten inte klickar och man har en allmän "fuldag"

5 platser jag är endast avgudar att vara på

- Franska Rivieran

- I min underbara säng

- I mitt kära London

- Hemma i soffan med hela familjen

- På en strand med solbränd och svettig kropp

  5 ord som breskriver mig

- Målmedveten

- Snäll

- Kreativ

- Envis

- Störd

3 saker jag saknar just nu

- Brunbrända ben, frihet, lättklädda nätter, SOL - Ah sommar. (Fast jag vill ha vinter nu :P)

- Turerna till Köpenhamn - Allt för längesedan

- En skidsemester




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback