Last Friday Night.

 

 

Bilder från i fredags! Amanda sminkade mina ögon i olika nyanser av brunt, ser nu att det inte alls syns på bilderna, men kan fråga om hon vill lägga om den en dag. Kul med lite variation också för jag bär nästan alltid samma standardsmink.

Idag har varit en riktig fixarsöndar. Vaknade tidigt och satte igång med lexor direkt och resterande delen av dagen har jag bara rensat hela mitt rum eftersom flyttlasset går snart. Hela två stora soppsäcka ska slängas, och det är bara prylar.. Garderoben rensade jag för någon vecka sen, och även där åkte mycket bort, har tänkt sälja en del saker också. Nu sitter jag bara och chillar, tänkte läsa lite i en bok som ska redovisas nästa vecka, sen vid fem- tiden tänkte jag sticka en stund till gymmet. Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback