Chanel Sneakers.

 
Hej snygga vänner! Sista skoldagen på nio dagar idag, score! Har som alla andra dagar skola idag, men efter den ska jag hem till farmor en stund innan jag drar på fest ikväll. Det är Bondtema, får se om jag klär ut mig lite extra eller inte, är tyvärr inte supersugen på maskerad hehe. 
 
De sista raderna i detta inlägg vill jag dedikera till miraklena ni skåda ovan, "Amen Sister" Dessa är nummer två på listan över saker som ska införskaffas med märket Chanel (först står såklart en väska). det var kärlek första gången jag såg dem för ungefär ett år sedan. Sneaker och Chanel är en "match made in heaven".


Hejsan!

Kanske lite konstig fråga om du inte är rätt person, hehe. Tänkte bara fråga om du möjligtvis ska åka till Kina med 2earlybird i år?

Ha det gott!
/Maria

Svar: Ja det ska jag! Ska du också det? Kram
Nanna Selén

2014-04-12 | 16:18:43

Ååh ja jag med! Skrev nyss till dig på facebook, tror jag...
När åker du? :)

2014-04-12 | 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback