Yesterday, all my trouble seems so far away..

 
 
(Ursäkta kvallitén på sista bilden, den är inte tagen med min mobil och blev inte bättre av att skickas.) 
 
God morgon alla! Hade en myskväll igår med babesen ovan, först åt vi middag på Veganskrestaurangen Kaos. Matilda är vegan så jag och Elin hängde på och prövade något nytt! De åt någon slags hamburgare som dem älskade, jag fick äta linsbiffar av något slag för de innehöll inte gluten. Deras rätt var nog godare än min för 1. Jag gillar inte potatis och det var potatismos under, 2. Man ser inte det på bilden, men under rätten var det ett skum som smakade läskigt haha, men annars var biffarna smarriga haha. Rekomenderar er att gå dit, speciellt om ni är veganer/vegetarianer, KAO'S heter det och ligger vid Konserthuset! 
 
Efter maten tog vi bussen till lille staden där vi babblade i några timmar innan jag åkte hem till stan igen och slockna. NU ska jag sätta tänderna i läxorna, för som rubriken berättar så fick valde jag att ta det lugnt på läxfronten igår, vilket resulterar i mer idag. Lite plugg nu till kl 10.15 då jag ska på Step, och sen är det raka vägen hem igen för att fortsätta! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback