Café Norden.

 
           
 
 Åker ni till Köpenhamn så MÅSTE ni ta en pause på Café Norden. Ni hittar det i två plan mitt på Ströget. Jag och mamma vandrade in där i lördags för en lunch. Jag tog deras kol och laxsallad som var dödlig. Jag är seriös när jag säger att detta var bland det godaste jag har ätit på länge. Det var ingen liten portion och jag orkade bara hälften tyvärr (och då fick jag även hjälp av mamma så ni kan bara föreställa er hur mycket det va). På talriken/träfatet finner ni kol,sallad,lax,hasselnötter,blåbär,björnbär,äpple, persikor, en ursmarrig dressig och mycket mycket annat!
Matorgasm. 
Ett tips är att ni inte går dit dödshungriga för det kan vara så att ni inte har samma tur som vi som hittade ett litet bord som var ledigt, för detta stället är alltid proppfullt (av trendiga köpenhamnsbor). Ännu ett tips är att pröva deras brunch som såg helt gudomlig ut!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback