Home sweet (sick) home.


//Lycka i bildform//

Kom hem vid lunchtid idag efter en bussresa på 13-14 timmar. Har haft en helt underbar resa i Prag där jag har lärt känna otroligt många nya vänner från alla möjliga platser. Nattlivet var fett grymt och jag har varit helt lyrisk och lycklig hela veckan. Trots det är det skönt att vara på hemmaplan och träffa alla som man saknat. Tyvärr blev jag väldigt sjuk på bussresan hem vilket gjorde att den kändes överdrivet plågsam. Har just nu feber, uppsvullna halsmandlar och kan inte andas genom näsan överhuvudtaget..men jag är lycklig ändå, jag menar jag dog inte i branden som var på ett av hotellen i Prag haha (lugn ingen blev skadad men hela våning sju är nu obefintlig på City Centre..)

Kramar sålänge mina svenska mates



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback