Mitt i veckan.

 
Precis som rubriken lyder så befinner vi oss mitt i skolveckan, alltså är det onsdag. Veckorna efter lovet har gått så otroligt snabbt och jag har haft mycket att göra hela tiden. Idag hade vi ingen skola utan vi skulle bara bowla en timme, men eftersom jag har ett tyskaprov på bla typ tusen glosor imorgon var jag tvungen att skippa bowlingen för att hinna plugga. Känns jättesynd då jag verkligen tycker att det är jättekul att bowla, men idag var jag helt enkelt duktig som priortierade plugget... Nu kl fyra har jag en massagetid, har nämligen haft riktigt ont i ryggen den senaste vecka. Får se hur ont det gör denna gången, det gör alltid jätteont på mig för jag får väldigt lärr knutor på ryggen som dem måste ta bort..tagga whoop, whoop haha! Puss sålänge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback