SOOOOL



//Ego x8//
 
Tjoho babes! Hur mår ni? Själv har jag mått bättre... Gick tilll skolan imorse trots att jag mådde allt annat än hundra, och detta resulterade till att jag mådde ännu värre efter lunch. Jag valde att hålla ut och kom hem vid tre-tiden och göttar mig nu med kaffe och mellis. Inveg förövrigt mina brillor här hemma för detta året, bar dem i Prag men det var ändå en härlig känsla att få dra på sig dem på hemmaplan och njuta av att solen även har hittat till lilla Sverige. Nu an jag tyvärr inte hänga här mer för nu ska jag riktigt mysa med mina 64 tyskaglosor som ska kunnas till imorgon.
Pösss!
 


amen din jävla babe va

Svar: Durå min Zeelandsbrud!
Nanna Selén

2014-02-24 | 19:38:04

Fina bilder :D

Svar: Tack så jättemycket! Kram
Nanna Selén

2014-03-03 | 09:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback