Bananapancakes.

 
Gårdagens lunch (det blev fler än dessa två i pannan). Något som förmodligen alla har provat vid detta laget är bananpankakor. Jag fullkomligt älskar det, och eftersom jag är känslig mot gluten så är detta en perfekt ersättare, och även nyttigare än vanliga pannkakor, enligt mig är de dessutom så mycket godare! Ett tips är att toppa dem med lite kanel (älskar kanel på allt dock haha). 




Åh så gott :D

2014-01-15 | 10:53:01

Har faktiskt inte provat det. Klart värt att testa, kram

2014-01-15 | 11:03:37

Gud vad gott :) Mumma!

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på bloggen :)

2014-01-15 | 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback