Back on track!

Hej fina läsare! Mitt uppehåll här på bloggen var välbehövligt då jag värderar en kvaletativ blogg framför en blogg baserad på framtvingade inlägg. Jag har funderat mycket över om jag ska fortsätta blogga, och kom fram till att jag verkligen vill det. Skillnaden nu kommer att vara att bloggen kommer att vara en plats där jag låter mig samla min inspiration, är kreativ samt uttrycker mina åsikter. Jag kommer inte längre att använda bloggen som en dagbok och vardagsinläggen kommer att minska, visst kommer det att slinka in vardagliga inlägg då och då, men inte dagligen kanske. Om ni tycker att detta låter som en bra idé som föreslår jag att ni fortsätter att kika in här på le bloggisch! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback