Tja.

Vart reste du sist- Senast jag reste var till Prag! (Om man inte räknar Danmark som jag har varit i efter.)

Vad lyssnar jag på just nu- Lyssnade faktiskt precis på en ny låt "Liar Liar - Cris Cab"

Kärleken är- något som jag tyvärr inte riktigt har upplevt än, bortsätt till min familj såklart.

Jag kommer alltid- att sträva efter att försöka blir bättre på det jag gör.

Sist jag grät-  var när jag kollade på ett Youtube-klipp i skolan haha. 

Min mobil är- ett kul tivsfördriv när den inte används till något viktigt, hade klarat mig utan den en dag (typ hehe)

Innan jag går och lägger mig-  checkar jag alltid telefonen innan jag sätter larm till dagen efter.

Jag vill verkligen- göra skillnad för någon i mitt liv.

Ler du ofta?- Ja!

5 saker jag vill göra innan jag dör- Resa en massa, skaffa barna, bli riktigt kär, starta ett eget företag och göra en volentärresa.  

5 saker att vinna mitt hjärta-   Vara snäll mot både mig, men även mot människorna i omgivningen, humor, smart, det finns inget snyggare än en kille som är klok, glad och en kille som vågar bjuda på sig själv!

5 saker som skrämmer mig- Människor som inte tycker att alla har samma värde, råttor och möss, att inte uppnå mina mål, att någon i min omgivning skulle dö och det faktum att folk inte kan sitt lands politik.  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback