12/11.

 
Tjenixen gorgeous peole!
Jag lever! Jag har precis skrivit ett kemiprov vilket är en av anledningarna till min frånvaro, plugget i skolan har tyvärr tagit över mitt liv på den senaste tiden... Men nu återstår endast en lektion och sen slutar jag. ikväll har vi nerräningsfest, det är bara 200 dagar till studenten jag kan äntlgen känna doften av frhet! Och firandet fortsätter hela veckan, imorgon fyller jag äntligen 18!! Lycka! En lunch är inbokad och på kvällen kommer lite släkt och vänner över på middag. För att göra dagen ytterligare lite mer underbar är vi dessutom lediga från skolan imorgon.
På fredag vankas det stor födelsedagsfest för mig med ett stort gäng underbara vänner, och om jag är taggad!
Pussar så hörs vi senare X



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback