London part 1.

Mendans jag förmodligen har det underbart här i Frankrike så tänkte jag visa några bilder från Londonresan jag gjorde med Annie och Fanny i våras! Så bra resa!
 
 Började ressan med en tidig frukost på Kastrup.
Lite morgongympa sådär påväg in till planet. 
Exided girls på tunnelbanan påväg från Heathrow till London. 
 
Annie Annie klirrade det där med kartor!
Fanny vid Oxford street! 
Jag och Fannylutar oss mot Big Ben (hoppas ni förstår ironin;))) 
Käkadelunch en dag på Yo Sushi! Man tar den sushi man vill ha när den kommer på ett rullband förbi ens bord. 
 
 Backingham palace, någon vill in...
 Cupcakes inne på Topshop.
 Åt en typisk Engelsk frukost!
 En av mina favoritbilder haha! Träffade min framtida man!
En av dagarna åkte vi till Westfield, ett GIGANTISKT köpcentra som hade allt! 
Hängde med våra kompisar, de tre muskutörerna Kardashian! Det är mitt och Annies favoritprogram och drog. 
 
 Prövade en delish dricka!
 
 Köp den, hoss din handlare! haha
 
Fler bilder kommer om nån dag.
Kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback