En lista om Nanna.

En lista snodd från Forni.
 
10 saker du vill göra innan du dör:
 
Bli mamma.
Bli farmor och/eller mormor.
Starta ett företag.
Vara chef.
Resa till alla kontinenter.
Handla en riktig designerväska.
Övervinna rädslor.
Gifta mig.
Uppleva pensionen i ett varmt land i ett vackert hus tillsammans med personen jag älskar.
Inspirera människor på något sätt.
 
9 saker om dig själv:
 
Jag älskar sushi.
Jag har fyra syskon, en äldre bror, två småsystrar och en lillebror.
Slutade på handboll i höstas efter att ha spelat i 5-6 år och det var ett av de svåraste beslut jag har tagit.
När jag var liten älskade jag att sjunga och showa framför människor, idag har jag nästan scenskräck, klarar inte av uppmärksamheten och att alla kollar på en.
Jag älskar att resa. Favoritresan hitills var när jag var i Thailand för andra gången förra året. Nästa resa går till Frankrike i augusti.
Jag har spelat en handbollsmatch med en bruten fot. Gick dessutom utan gips i två veckor innan vi röntga den och de såg att den var bruten.
Min favoritfärg är rosa.
Att springa är som terapi för mig. Hatar när man väl ska ta sig i kragen för att verkligen gå ut och springa. Men när jag väl springer, kan jag verkligen göra det med ett leende. Vare sig hur jag mådde innan jag sprang, är känslan när jag väl har sprungit likadan, känslan är rent lycka.
13 är mitt turnummer, är född den 13 november.
 

8 sätt att vinna ditt hjärta på:
 
Le och skratta mycket.
Att överraska mig.
Drivkraft.
Ha passion för saker.
Våga vara snäll.
Rätt doft.
Jag älskar manlighet och att få känna mig liten.
Att stå upp för din åsikt.
 
7 saker du ofta grubblar på:
 
Döden.
Vad det ska bli av mig.
Kärlek.
Vad livet egentligen är.
Läxor.
Vem jag är.
Vem jag vill vara.
Saker jag är rädd för.
 
6 kändisar du tycker är snygga:
 
Harry Styles
Rihanna
Channing Tatum
Emma Watson
Ed Westwick
Anton Ewald
 
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
 
Döda.
Äta en del av en människa.
Hoppa bungyjump.
Äta bajs haha.
Vara instängd i ett rum proppfullt med råttor.

4 saker du köpt den senaste månaden:
 
En ring från Edberg.
En bok skriven av Carolina Gynning.
En ny mascara.
Sommarkort. Sjukt tråkiga saker men har verkligen inte shoppat typ.
 

3 sätt att få dig le/skratta:
 
Att se andra skratta eller vara lyckliga.
Karuseller.
Att dansa.
 
 
 
2 gamla favoritlåtar:
 
Dilemma med Nelly
Någon gammal låt med Gyllene tider, dem kommer alltid att vara bra.

1 sak folk inte visste om dig:
 Jag övertänker om allt och alla.
 
En till grej då:
I höst börjar jag på Petriskolan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback