Midsummer.

Igår va en härlig dag! Träffade maja på morgonen och körde ett träningspass, svettigt värre. Vid två tiden åkte jag och matilda och handlade för kvällen. Sen träffades vi igen för att göra de obligatoriska midsommarkransarna, min såg mer ut som en vildvuxen buske än krans haha. På kvällen var vi hos min mamma där huset var ledigt, hos mig lagade mat och hade det trevlans. Planen va egentlige att sticka till Höllviken på efterfest vid tolv men efter några misslyckade tågresor haha så insåg vi att det inte var meningen att vi skulle dit så vi åkte hem. Åkte hem till pappa där det va full fest haha.

Idag ska jag dricka kaffe, dricka kaffe, springa och dricka kaffe haha, najs lördag.

Puss och kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback