Strawberry

Hej babes! Tisdagen är redan avklarad, bara en dag kvar innan långhelg! (Välbehövligt.se) Skolan gick snabbt trots att det är veckans längsta dag, kan bero på att vi fick ligga ute och sola på psykologin + att vi gick och köpte jordgubbar på lunchen! Förresten gud va varmt det va idag, gick i tunn klänning och utan strumpbyxor (förlåt alla jag bländade med mina vita ben). När jag kom hem pluggade jag lite tyska, har tre nationella imorgon, två i tyska och sen engelska muntligt på eftermiddagen... Sehr toll!

Ska snart gå och lägga mig i sängen med en bra film, är ganska trött, somna ganska sent igår och sen vaknar jag ju ALLTID 5.55 på morgonen, ganska segt. Kram N



åh vart är din väska ifrån?? så fin!!!!

Svar: Tack! Den är från Topshop i London! Fick den av mamma julen förr förra året! Kram
Nanna Selén

2013-05-07 | 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback