Upside down, boy u turn me.

 
31. most embarrassing moment
Kastade en pappersboll rakt i facet på en kille i tyskagruppen andra veckan på min nya skola, ville dö... hahaha
32. favourite subject
Religion
33. 3 dreams you want to fulfill?
Få barn och familj
Starta ett företag
Bo utomlands
34. favourite actor/actress
Tycker att Audrey Tautoe är extremt talangfull. 
35. favourite sport(s)
Handboll att utföra, handboll, friidrott och fotboll att titta på
36. favourite memory
Eftersom mina yngsta syskon Alma och Alfred är rätt så många år yngre än mig så har jag vädigt tydliga minnen av när de föddes, speciellt Alma och dessa minne är såklartd de bästa jag har! 
37. relationship status
Single and ready to mingle :P
38. favourite book(s)
Harry Potter
39. favourite song ever
Åh gud kan verkligen inte välja!
40. age you get mistaken for
Folk tror ofta att jag är äldre
41. how you found out about your idol
Youtube
42. what my last text message says
18.15 :*
43. turn ons
Humor
44. turn offs
När en person är ointelligent
 
 
BTW. gissa vem som inte har kunnat somna om sedan 3.00....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback