Yeah Yeah Yeah.

// Metalic it is, @annabelrosendahl // En bild jag själv la upp som min 1/5 vardagsbild på @nannaselen// @raiineraiine visar upp ett av vårens snyggaste skotrenderna // Ja tack säger jag till @emmaeriksson_ skor från Andotherstories //
 
// En färgkombination som ska prövas snarast, här;@cashmereandcandy // @Stylebyjonnabergh äger de vackraste vaserna från Svensktenn //
 
// @albertevalentine klädd i en urläcker klänning, kombinationen av vitt och beige slår sällan fel// På @bonniefridays insta får vi ta del av vackra nytänkande smycken //
// Kan vara en av de snyggaste outfiten någonsin, @fifffi // Mamman @yayanaomi har gjort (!) vad som har blivit mitt drömbadkar //



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback