13/11

Och det är min födelsedag! Jag är äntligen 18!
Firade in min födelsedag på bästa sättet inatt med nedräkningsfest där temat va "Var är du om 15år"? Jag var brud och höll en Harry Stylesmask på en pinne, och om 15 år är jag alltså Harry Styles fru haha. Harrypinnen flög ganska snabbt och kvällen var urhärlig. Nedan ser ni en bild innan jag hade hunnit fixa hår och smink, men ni ser i alla fall delar av min utklädnad.

 

Idag har jag förberett kvällens efterätt. Som jag berättade i förra inlägget kommer det över folk ikväll för att vi ska fira min födelsedag med lite middag och så. Till efterätt har jag gjort dessa raw food bollarna, hälften är med kakao och resten är med kanel, kardemumma och vanilj, dem är verkligen supergoda!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback