Sunshine

Ligger ute och solar! Ja ni läste rätt! Jag solar i Sverige haha. Somnade till och med till en halvtimme förrut! Träffade Matilda och Ellinor innan idag och hade det mysigt med varsin kall Frapino. Köpte sedan med mig lunch från Sallads and Smoothies och njöt av här hemma i trädgården. Nu är det äntligen vår!

   

 

 



Hej! allt bra med dig?

just nu har jag ett ämne skrivet i bloggen - mobbing - och jag skulle jätte gärna vilja veta din åsikt om det. Har du blivit utsatt för mobbing eller vet du någon som är mobbad - vad gör du då? Snabbare till inlägget klicka på denna länk: http://emmaeriica.se/2013/april/viktigt-amne-i-samhallet.html . Läs gärna igenom inlägget och kommentera vad du tycker, har jag glömt nått? berätta gärna. Har du egna erfarenheter av mobbing? Du får jätte gärna berätta och självklart får du vara anonym men kommentera gärna det i kommentaren då.

Att vara mobbad innebär att du blir kallad en massa ord som är kränkande, du kan bli misshandlad, utfryst osv.


låter det förvirrande? ber om ursäkt!


Mvh
EmmaEriica / Miralecia
www.emmaeriica.se

2013-04-27 | 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback