Plue.

  

//Shirt-Secondhand Weekday//Jeans-Dr-denim//Purse-Zara//Shoes-Topshop//Earings-HM//

Heej! Igår hanna jag göra mycket skojsan;) Möte upp Matilda på förmiddagen och gick ut en kort med hennes hund bara runt kvarteret. Efter det åkte vi in till Emporia....Big mistake! Jag som inte hade planerat att handla kom hem med något, med något menar jag tre saker hehe, men ack va nöjd brud jag är! Alla saker var faktiskt välbehövliga, ni kommer att få se dem på senare! Efter en dag på köpcentret tog vi tåget vidare in till Malmöfestivalen där vi tillsammans med småbarn, pansionerade, vuxna och ungdommar (ja det va en riktig kompott), trängdes framför scenen där RixFN höll hov med massvis av artister. När det va slut tog vi tåget hem, väl hemma i vår kära by vandrade vi hem till Louise där även Annie va och vi drack tee och njöt av de sista timmarna på dygnet.

Idag är officiellt sista dagen på sommarlovet 2013. Nannas planer för den då: plugga, raka benen (det värsta jag vet), Kettlebells Cirkle pass på kvällen, och bara psykiskt förberedande inför morgondagen. 

Kyss så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback