Two holes in one ear?

Hej finrumpor.. I nuvarande stund befinner jag mig i Höllviken där jag har varit hela veckan med undantag i tisdags då jag stack och surfade några timmar i Lomma. Ikväll åker vi dock hem för att kunna pack och förbereda oss inför resan på lördag. Vi ska även träffa Majas familj en stund ikväll, längtar sååå mycket efter maja som jag inte har träffat på dryga två veckor! Alldeles för lång tid men hon har varit i Italien och göttat sig!

På bilden ser ni förresten min piercing i örat! Älskar det och vill bara göra fler, fler, fler! De kommer vänta ni bara haha! Tror det är lite som tatueringar, när du väl har börjat kan du inte sluta hehe

Puss och kram så länge!



Åh tack så mycket! :)

2013-08-01 | 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback