Choc Peanut Butter Balls.

  
 
Hej snyggingar, det känns skönt att vara tillbaka (på blogg.se alltså)! Denna sköna lördag har gått väldigt snabbt, vaknade som vanligt upp vid halv sex...lagom drygt på ett lov, gjorde lite kaffe och frukost och såg på Revenge haha. Vid halv åtta lyckades jag somna om igen (LYCKA!), blev sedan väckt av mamma för vid tio stack vi på Body Pump. Det var min första gång och gud va kul det va, svettigt, hårt och jäkligt roligt = perfekt träning enligt mig. Sedan vi kom hem har jag hunnit laga lunch, gjort Choc Peanut Butter Balls (dem ni ser på bilderna) och pluggat. Nu mina kära vänner är jag värd ännu ett avsnitt av Revenge hehe, kramar!
 
 
                                                                                                                                                                    
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback