Pearl.

  

Ingen har väl missar Sophie Billie Brahes fantastiska pärlkollektion. Blev så himla fint och snyggt pärlsmycken kan vara på ett väldigt rent och avskalat sätt. Jag är nog inte ensam med att ha burit vita pärlor från glitter i några år på högstadiet, Gud va trendiga vi var haha, det var säkert Sophie Billie Brahes såg hur man skulle bära pärlor (eller inte hahah).

 Är även ledsen med den tråkiga uppdaten är de senaste dagarna, jag har nämligen hängt med Elin, har hängt med Lina, hängt med släkten hos farmor. Igår fyllde min pappa även 50 vilket självklart skulle firas, först med brunch på Gustav Adolf (så gott, det tyckte Sarah Dawn Fire med som va där och käkade). På eftermiddagen komm pappas kompisar och farfar som sedan stannade här hela kvällen. 
 
Sådär en liten kort resumé av mina senaste dygn. Idag är dagen blank, ska bara möta Matilda och Elin kl 11 för en prommenix, sen får vi se vad jag hittar på! Kram
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback